FONTOS!!

Egy nagyon jó barátnőm indult egy fotópályázaton, és mivel maximálisan támogatom, ezért kiteszem ide a linkjét és arra kérek mindenkit, hogy szavazzon rá:) nagyon megköszönnénk nektek(L)
puszi: Andi&Heni:)
Fotó 1
Fotó 2
Fotó 3
Fotó 4
Fotó 5

2010. augusztus 4., szerda

Díjak:) Tőletek(L)













Naszóóval:D nagyonnagyonnagyon szépen köszönöm ezt a három díjat lelki- és padtársamnak Viviennek(L):DD http://ragyogovagyak.blogspot.com/

és akkor asszem most jön az a rész h sok dolgot kell magamról, írni, talán 5öt vagy 7et nemtudom:D
legyen akk 7 mert szeretek beszélni:D

1. újdonsült Vámpírnaplók rajongó vagyok és szerelmes Damonbe*-*
2. imádom a fekák göndör hajááááát:$(L.)
3. imádom Balatonakalit, annyi de annyi jó történt ott velem h holnapig mesélhetném:)
4. most épp pihizek, mert augusztusban nincsenek edzéseim, de már kivagyok tőle mert hiányzik a karate(L)
5. kiskoromban volt egy hangyám, Aurélnak hívták:D sokan kinevetnek emiatt.
6. tudom h nem vagyok normális, és minden erőmmel azon vagyok, h ez így is maradjon:D:D
7. szeretem a Vivieeeeent(L)


















Ezt a díjat pedig nagyonnagyonnagyon meg szeretném köszönni Wedónak:) és megtisztelő h rám is gondolt:) köszönöm:)(L) http://www.nm-wedo.blogspot.com/

5 dolog rólam és a történetről:
1. a sok A betűs név, egy kis egoizmusnak köszönhető:D:P
2. Rogert, lehet h hihetetlen, de a legjobb barátomról mintáztam:D(L)
3. két új szereplő fog megjelenni az utolsó fejezetben
4. eredetileg sokkal több dolgot akartam beleírni a saját életemből, de aztán mégsem így lett:)
5. nem tervezek második "könyvet"


éshát akkor a linkek jönnének, de ahogy néztem, mindenkinek megvan már akinek adnám, vagy pedig olyannak ajánlanám, aki nem él ezzel a díjas dologgal:D szóóval újra megköszönöm Viviennek és Wedónak h gondoltak rám:)(L) csóknektek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése