FONTOS!!

Egy nagyon jó barátnőm indult egy fotópályázaton, és mivel maximálisan támogatom, ezért kiteszem ide a linkjét és arra kérek mindenkit, hogy szavazzon rá:) nagyon megköszönnénk nektek(L)
puszi: Andi&Heni:)
Fotó 1
Fotó 2
Fotó 3
Fotó 4
Fotó 5

2010. augusztus 3., kedd

bocsánatkérés ezerrel

szóóval hát igen tudom h utáltok most mert megígértem h miután hazajöttem Akaliból írni fogok ezerrel meg stb..de egyszerűen annyi minden történt ott és azóta h nem h időm nem volt, de semmi ihletem, és egy nemolyanjó fejit pedig nem akartam hozni:S:S tudom h ez nem kifogás és megértem h csalódottak vagytok, de annyi minden történt most télleg... és megértem ha nem bíztok bennem már, de megígérem h a héten hozom a 15. fejezetet:) és köszönöm azoknak akik olvasnak és írnak rendszeresen mert Ti tartjátok bennem a lelket és köszönöm tényleg és még ezerszer bocsánat Tőletek(L) de a héten hozom a frisst ÍGÉREM:)
csóknektek: Andi

1 megjegyzés:

  1. igen andii:Dutállak(L):D:Dde ha végre hozod a fejit akkor:D:D semmi gond.:D:D

    VálaszTörlés